Daca vrei caine..ia unul! Daca nu vrei…ia unul!

In tara numita Belgia…lumea are caiini! De regula sunt de rasa…pentru ca, prin natura legilor si lucrurilor nu exista maidanezi! Adoptii din strainatate, mai rar, pentru ca belgienii (de altfel oameni reci si distanti) nu au notiunea si nici structura prin care ar putea macar sa conceapa idea ca EXISTA (nota bene…nu ca ei ar face ci pur si simplu a exista) personaje care abandoneaza un animal DUPA ce si-au asumat responsabilitatea pentru el! Aceasta este tara in care faci puscarie  3 luni daca indraznesti sa-I faci ceva vulpii care vine in curtea ta, tara in care dai 30 de euro pe o consultatie de RUTINA pentru animalul tau de companie, tara in care exista veterinari specializati, pe anumite categorii de animale si da, tara in care esti fulgerat rau de tot cu privirea (uneori chiar admonestat verbal) daca NU ai punguta cu tine a sa strangi caca de catel! So what? Sunt o multime de oameni care NU respecta legile si aici, cu orice risc! Dap…uneori, pe talpa pantofilor mei e jale…DAR nu sunt o regula…sunt exceptii! NU am vazut niciodata in 6 ani un catel sau o pisica vagaboanda. NOI o avem pe Bijou! O catelusa luata din canisa belgiana, de sorginte slovaca! E un deliciu de caiine! Ca posesor de animale pe TOT parcursul vietii mele, unele dintre ele EXTREM de inteligente …va pot spune ca Bijou este superba si UNICA, dar nu este un caine easy! E incapatanata si razbunatoare, a avut tot felul de metehne (unele mai scarboase pentru preferintele unora, altele mai chinuitoare pentru stapan….) si desi tocmai a implinit un an…prin natura rasei ei….nu e nici acum un caine easy to live with! Ca om care a trait TOATA viata lui inconjurat de catei, pisici si alte animale pot sa spun ca nu  mi-a fost deloc usor cu ea…mi-a pus toate resursele de vigilenta la incercare…mai ceva ca un copil mic! Ceea ce pot sa spun este a mi-am dorit-o din INIMA…pentru mine, dar mai mult de atat, pentru CATI. Intr-un fel, sacrificiile pentru care platesc fizic azi..au meritat din plin! Ma jur ca NU exista o jucarie mai misto, mai de durata si mai rentabila ca un catel, luat la momentul potrivit (pe fi-mea chiar a responsabilizat-o din anumite puncte de vedere)! De departe insa…cel mai FUN nu este sa le privesti, pe Cati si Bijou….ci pe TATI si Bijou! E dragoste adavarata…o iubire aparte! Da, Cristi a acceptat sa ia acest caiine pentru ca …M-AM lasat de fumat (conditia era ca il ia dupa un an de zile ca sa fie sigur ca nu ma reapuc). Da, Cristi nu si-a dorit cainele si a comentat mult si bine la multiplele udari de covoare si kk facute prin casa! Da, cainele era o chestie naspa pentru el, o complicatie, o chestie chinuitoare si un compromis major! Stiti ce? NU exista pe lumea asta o fiinta la care BIjou sa reactioneze cum reactioneaza la el! NU exista pe lumea asta o bucurie pana la tremurat asa cum exista cand vine el acasa..

Catinca e bolnava…eu dorm cu ea…Cristi cu Bijou…care NU are voie in pat…nu atunci cand dorm eu acolo, dar DA cand doarme cu el! Cainele NU mananca decat regimul dat de doctor…si totusi …sunca…cascaval si cine mai stie ce…pe ascuns de la el! E innebunita dupa el si da…desi el recunoaste cu juma’ de gura…si el dupa ea! O tine in brate, o mangaie, vorbeste cu ea…nici macar nu se mai infurie cand exista „accidente” in casa! Ea…ca o muiere profitoare …il joaca pe degete cu ochii ei galesi si datul din coada! Copilul meu….happy la maxim! Sotul care nu si-a dorit-o…happy…cainele „meu” cica a devenit „al lui”! Eu …care mi-am dorit-o si care realmente ma ocup de 100% (inclusiv pieptanat zilnic, tuns si toate cele)+ 10 kilograme peste ca sa o pot avea pe ea (dap…m-am lasat de fumat a sa castig pariul si sa iauc aiine)….Stiti ce?

Daca iti doresti…ia un catel! Daca nu iti doresti…IA unul! Viata, mi-a demonstrat, o data in plus….ca nu exista un suflet mai frumos si un liant mai misto pentru o familie ca un catel! Bijou ne face pe toti fericiti…si credeti-ma…suntem ATAT de diferiti! Este IMPOSBIL sa dati gres!

Te iubim…BLONDO! (asa ii spunem noi…”blonda”+100 de alte apelative

Lasă un comentariu