Concurs: Fereastra catre imaginatie!

Gata, sa-i dam drumul ! Incep prin a va multumi ca ati raspuns provocarii si sper sa fie o experienta placuta pentru toata lumea, inclusiv pentru mine care fac pentru prima data acest lucru la mine pe blog.

 Regulament

Concursul a capatat, dupa cum ati vazut deja, un nume : « Fereastra  catre imaginatie »….Culorile  sunt alese in conformitate cu tema pe care o veti primi….chiar acum : tema este « Primavara turquoise ». Aveti libertate deplina sa creati…dar iata, v-am restrictionat putin in ceea ce priveste culorile – asta inseamna ca fiecare dintre creatiile voastre trebuie sa contina cat mai mult  albastru (sau nuante de albastru…”primavara albastra” nu suna bine pentru ca asta insemna ca situatia e cam „albastra” asa ca am ales turquoise :D).

Avand in vedere raspunsurile de pana acum, am schimbat putin categoriile,  punand intr-o singura categorie lemnul si lutul. In cazul in care situatia se va schimba si voi primi mai multe inscrieri la cele doua tehnici….voi decide impartirea lor pe subcategorii.  Ca atare, categoriile in care va puteti inscrie, conform tehnicilor pe care le folositi, sunt 5, fiecare fiind premiata cu un premiu :

 1. Lemn, lut, mozaic – construirea si decorarea obiectelor (inclusiv pictura) din lemn sau traforaj, decorarea lemnului (rame foto, cutii bijuterii, cufere, vase din lemn etc), tehnica servetelului, mozaic pe diverse suporturi,  

2. Textile – pictura pe textile, confectionarea gentilor si altor accesorii textile, decoratiuni textile, confectionarea diverselor lucruri din fetru sau alte materiale, confectionarea de papusi, crosetat sau tricotat etc.

3. Hartie – cu doua subcategorii : felicitari si obiecte confectionate din hartie.

4. Accesorii –  bijuterii, accesoriile gen curele, brose etc

5. Produse de ingrijire handmade – sapunuri, creme de corp, balsamuri etc.

In cazul in care, dintr-o intamplare nefericita, o categorie nu are minim 3 concurenti imi rezerv dreptul, cu parere de rau, de a suprima acea categorie…neefind relevanta. Sper insa sa nu fie cazul, dar daca la finalul inscrierilor va exista o astfel de situatie, cei vizati vor fi anuntati pe email.

Materiale folosite

Materialul de baza trebuie sa fie cel potrivit categoriei pe care ati ales-o- adica daca ati ales lemn…va trebui sa folositi cat mai mult lemnul si sa faceti o lucrare elaborata…nu doar sa cumparati spre exemplu o cutie pe care sa puneti 3 funde. Puteti folosi orice fel de material pentru creatiile voastre cu singura conditie ca acesta sa nu depaseasca “procentual vorbind” materialul de baza (adica cel din categoria in care v-ati inscris).

Etapa 1

 Concurentii imi vor trimite pe email pe oanamada@gmail.com cu urmatoarele informatii despre inscriere: numele complet, adresa blog , adresa email, categoria la care se inscrie in concurs si tehnica in care va lucra. Inscrierile pe email se pot face pana la data de 4 februarie.  

Etapa 2

Dupa inscriere si dupa ce va primi un email de confirmare, fiecare concurent va posta, in termen de 24 de ore, pe blogul propriu, imaginea concursului si isi va anunta participarea invitand sustinatorii sa-l voteze. Optional, puteti posta regulamentul sau pune un link catre acesta.  Nu uitati sa le specificati celor care va vor vota, data la care incepe votul. In conditiile in care nu aveti blog sau site propriu va puteti folosi de retelele de socializare gen Facebook.

Etapa 3

Lucrarile voastre trebuie sa fie trimise pe adresa mea de email pana la data de 14 februarie si vor fi postate la mine pe blog incepand cu 16 februarie. Incepand cu data de 16 februarie incepe procesul de votare. Procesul de votare se incheie pe 23 februarie, ora 00.00, ora Romaniei.

Votarea 

Sustinatorii  – fiecare sustinator va vota o singura data si pentru un singur concurent, specificand numele, persoana votata, numele lucrarii acesteia si o adresa de email valabila (este posibil sa verific prin sondaj daca adresele de email sunt valabile). Votul sustinatorilor va fi transparent : se va face la comentarii, doar in cadrul postarii unde va sunt publicate lucrarile.

Orice comentariu- vot facut la o alta postare este nul.
Orice vot depus inainte ca eu sa postez lucrarile voastre este nul.

Participantii la concurs – vor vota fiecare, prin vot ascuns (adica un mesaj pe adresa mea de email), un singur concurent (de la o alta categorie decat cea in care se incadreaza propria lucrare).

Va reamintesc faptul ca exista numeroase metode de a descoperi daca o persoana voteaza de mai multe ori…asa ca va rog mult sa nu incercati “fraudarea” (adrese de mail multiple, nume false etc). Nu se accepta voturi anonime fara nume si adresa de email. Daca cineva “fraudeaza” voturi va fi exclus din concurs.

Asa cum am mai spus eu nu votez pentru a nu fi subiectiva, dar, in cazul unui baraj, am dreptul de a da vot de departajare.

Etapa 4

Castigatorii si premiile vor fi anuntati, la mine pe blog pe data de 1 martie. Premiile le veti primi dupa data de 15 martie cand voi ajunge in Romania, prin posta sau personal.

Premiile

Premiile, in numar de 5, constau in materiale, in conformitate cu tehnica aleasa de castigatori, in valoare de 10 euro/ castigator.

 Avand in vedere ca nu am primit comentarii legate de propunerea mea de a dona premiile va propun o alta varianta: sa faceti schimb de creatii. Fiind  luna martie…sunt convinsa ca va va face placere acest lucru. Astept comentariile voastre privind modalitatea in care vreti sa procedam.

Acestea fiind spuse, va urez inspiratie si succes!

Cu drag,

Oana

48 răspunsuri so far »

  1. 1

    Cred că e bună ideea cu donatul premiilor (poate că sunt și puțin subiectiv, deoarece eu mă ocup cu copii speciali (autiști, cu sindromul down, ADHD, etc, dar nu mă refer numai la ei…ideea cu donarea e bună și eu o susțin) 🙂

    • 2

      oana said,

      Florin, daca si ceilalti concurenti sunt de acord poate le doneaza copiilor cu care lucrezi tu…daca crezi ca se preteaza darurile respective. Daca nu…putem merge pe varianta cu daruitul unii altora. Voi decideti pentru ca voi sunteti creatorii. Astept inscrierea ta oficiala pe email

  2. 3

    Beatrice said,

    Imi placeeee!Sa inteleg ca-i culoarea ta preferata!?Ideea nu e rea cu donatul,insa cui?Sper sa am inspiratie muuuulta ,sa nu ma fac de ras.Pupici dulci la fete frumoase.

    • 4

      oana said,

      Florin a venit cu o idee…citeste la comentariile de la aceasta postare! Bafta si astept inscrierea oficiala pe email. Ideea cu albastru mi-a venit pentru ca eu duc lipsa de aceasta culoare, aici fiind multa verdeata, dar mereu cer gri…..Pup

  3. 5

    D@n!el@ said,

    si EU ! dar tr sa ma gandesc la categorie si iti voi scrie pe email. 🙂

  4. 7

    Mihaela Contiu said,

    bravo!, i-am trimis link sotului si sper sa candideze 🙂 (multumesc pentru aprecieri)
    am pus link si intr-un grup de mamici de pe facebook
    Succes!

  5. 9

    Roxana said,

    🙂 din pacate nu ma pot inscrie in concurs…pentru ca nu ma pricep:), dar voiam sa te felicit pentru idee si dedicatia cu care iti doresti sa iasa totul asa cum trebuie:)
    Pupici

  6. 11

    Amy said,

    Ai facut un regulament atat de bine pus la punct de parca toata viata ta numai de concursuri te-ai ocupat.
    Sunt de acord sa donam lucrarile si ar fi bine ca o persoana autorizata sa valorifice aceste lucrari, ca banii obtinuti sa fie de folos, altfel nu vad rostul unei astfel de donatii. Ne incanta ochii si sufletul, dar nu tin de foame si nici nu ne vindeca de boli, din pacate.

    • 12

      oana said,

      Amy, multumesc…intr-un fel, m-am ocupat o multime de ani de facut campanii care includeau si concursuri si regulemente asa ca da, am ceva experienta in domeniu, dar nu chiar pe acest tip de concursuri! 😀
      Despre ideea ta…da, este o idee buna si ai dreptate, doar ca habar nu am cine ar fi acea persoana autorizata si cum ar putea valorifica ea lucrarile voastre. Eu sunt cam departe de tara si nu prea am cum si de unde sa gasesc o astfel de persona…sa vedem cu ce idee vin si restul.
      Astept inscrierea ta pe email

  7. 13

    Anca said,

    Draga Oana, eu doresc sa particip si ma voi inscrie, insa pentru multi dintre noi dureaza un pic pana facem lucrarile. Asa ca nu te astepta la reactii multe acum, ci cumva in timp. Eventual sa mai lasi asa pe bloguri de handmade mesaje. Premiile sunt foarte consistente, 10 euro pt fiecare categorie e grozav!
    Te admir,
    Anca

    • 14

      oana said,

      Anca…cred ca nu ai inteles regulamentul, poate nu am fost eu prea clara. Lucrarile se fac dupa inscriere. Intai imi trimiti pe email inscrierea si categoria in care vei participa, publici pe blog faptul ca te-ai inscris. De lucrare te poti apuca cand doresti, data de trimitere a lucrarii nu este aceeasi cu inscrierea.
      Asa ca astept inscrierea ta si bafta! 😀

  8. 15

    E frumoasa ideea cu donatul sau schimbul de lucrari intre noi. Nu stiu cum o sa procedam, prin posta sau cum? Ei, ramane de vazut…Imi place ca invatam unii de la altii prin acest concurs cu premii virtuale. Ramane sa vizitez blogurile tuturor celor care vor intra in concurs. Va doresc succes tuturor.
    Puteti vedea daca doriti:
    http://www.youtube.com/watch_popup?v=k7OjRYQAm64 – despre cum se fac lumanari ornamentale.

    • 16

      oana said,

      Ileana, bine ai venit. Da, banuiesc ca nu este o problema sa fie trimise prin posta lucrarile daca asa veti decide. Astept inscrierea ta pe email.

    • 17

      oana said,

      Oauuuu, acum m-am uitat pe linkul pus de tine si chiar nu pot spune decat oauuu! Pare atat de simplu si totusi este atat de complicat de facut! Sunt absolut spectaculoase! Mi-ar placea sa stiu sa fac asa ceva! 😀

  9. 18

    Paula said,

    Buna, Oana!
    Multumesc pentru invitatie si felicitari pentru initiativa!

    O sa particip cu mare placere, si cu emotie!

    • 19

      oana said,

      Paula, ma bucur ca te alaturi. Sa stii ca noi o avem si acum pe Hello Kitty si este la mare pret! 😀 Astept inscrierea ta pe email. Pup

  10. 20

    Oana, si eu sustin donarea premiilor. Si mi se pare o idee buna sa donam si produsele facute de noi. Eu sunt in New Yok dar nu va fi o problema sa trimit produsul finit.

  11. 21

    Luminita said,

    Mi-ar fi placut sa ma implic in acest proiect, insa din pacate nu sunt prea indemanatica…dar vroiam sa te felicit, mi se pare o idee nemaipomenita! Imi place mult pe la tine pe aici. 🙂

  12. 23

    Laura Frunza said,

    Foarte interesant concursul, cred ca o sa particip si eu. Nu sunt un artist talentat, dar imi place sa fac diferite lucruri si deja am o idee cu ce voi participa.

  13. 25

    alinutza said,

    Foarte frumoasa initiativa! Felicitari pentru toate detaliile! Deci inscrierea e pana pe 4? Ma gandesc si eu la ceva special pentru participare. Mult succes tuturor si tie de asemeni.
    Cu drag,

  14. 27

    […] puteti participa si etapele care trebuie urmate pentru buna desfasurarea a concursului, il gasiti aici.  Inscrierile sa fac pana in data de 4 […]

  15. 28

    NEDA said,

    Draga doamna, nu incercati sa dati satisfactie unora pe care eu ii numesc ,,NAE CONTRA,,.INTOTDEAUNA VOR FI SI ASTFEL DE OAMENI. Felicitari pentru initierea unui astfel de concurs !Cine vrea participa , cine nu , NU.Sa dea DOMNUL SA FIE CAT MAI MULTE PERSOANE CARE SA SE INSCRIE!CRED CA MA VOI INSCRIE SI EU , DAR AM O VARSTA SI NU PREA STIU SA FOLOSESC CALCULATORUL.ORICUM , APRECIEZ FT. MULT IDEEA . CAT DESPRE FINALITATE MAI E TIMP DE DISCUTAT . PANA ATUNCI MULTA IMAGINATIE SI POFTA DE MUNCA TUTUROR CELOR CARE SUNT INSCRISI SI CARE SE VOR MAI INSCRIE!

    • 29

      oana said,

      Doamna Neda, bine ati venit la mine pe blog si multumesc pentru cuvintele dumneavoastra. Eu sunt pe principiul „ce a fost, a fost”. Normal ca sunt si oameni de genul celor mentionati de dumneavoastra…in fond, asa e viata facuta! 😀 Daca va decideti sa participati m-as simti onorata. Va urez numai bine

  16. 30

    […] concursul se află în faza de înscrieri, așa că pentru doritori, regulamentul îl găsiți aici. Din 16 februarie lucrările vor fi postate pe blogul amintit mai sus, iar în calitatea mea de […]

  17. 31

    […] Puteţi crea cu mânuţele voastre un proiect deosebit de primăvară. Detalii aici. Este un concurs interesant, iniţial am vrut să particip şi eu, dar este cu votat şi eu cam fug […]

  18. 32

    multumesc pentru link, am gasit fereastra!

    despre donat, e frumos, dar in cazul unei felicitari…sa o mai si trimit pana in tara…mai bine donez banii cu care as trimite-o. ma voi gandi daca e vorba de donat, unde si cui se va dona, sa gasesc ceva potrivit si poate mai consistent;

    🙂

    • 33

      oana said,

      Elena ai mare dreptate cu ceea ce spui…nu stiu ce sa zic…vad ca ideea cu donatul nu a capatat pana la urma vreun contur precis si eu una, fiind departe de tara nici nu pot s-o conturez. Cred ca, pana la urma, va fi mai bine sa lasam la latitudinea fiecarui concurent ce sa faca cu propriile creatii. Numai bine si bafta!

  19. 34

    Maria said,

    …ne vom inscrie si noi; iti vom da de stire prin mail..pana atunci deliberam si speram sa te surprindem…Ideea concursului e excelenta! Succes tutror!

  20. 36

    Azi e in 4. Presupun ca inca ma mai pot inscrie, nu?

  21. 38

    alinutza said,

    Aoleo m-am lasat dusa de val cu niste probleme si am pierdut notiunea timpului; pana pe 4 inseamna ca si in cursul zilei de astazi? pana la ce ora? multumesc
    Agreez si eu ideea cu donatul; am donat de fiecare data cand m-a impresionat un caz, fara sa tin cont daca imi mai ramanea mie ceva dupa aceea …. ei bine am eu o idee
    * sa deschidem un boutique, un blog separat, special creat pentru asta, dupa finalizarea acestui concurs (pentru ca ideea ta imi pare geniala cu acest concurs iar donarea obiectelor e o actiune ulterioara), in care vom pune lucrusoarele, si le punem un pret sau lasam pe eventualii cumparatori sa ofere o suma pe care sa o vireze in contul persoanelor in nevoie (le numesc asa ca nu s-a decis inca sa mearga undeva anume), iar noi trimitem prin posta produsul la persoana ce avirat suma, dupa ce se confirma. Am participat la astfel de actiuni si rezultatul a fost peste asteptari. Ce spuneti?

  22. 40

    vicky said,

    Buna Oana,

    foarte frumos blogul tau, multe si calde felicitari!

    cum tot ceea ce este handmade ma atrage, si cum vad ca locuiesti ca si mine in Belgia, m-am gandit ca poate te intereseaza sa comunicam pe tema scrapbooking, o pasiune a unor fete tare inimoase, printre ele se afla cateva din belgia .

    multa bafta cu concursul
    vicky

    • 41

      oana said,

      Buna ziua Vicky si bine ai venit. Multumesc pentru invitatie si pentru aprecieri. Dupa cum vei vedea nu am postat adresa forumului vostru si ma voi explica de ce (sper sa nu te superi)…eu nu fac reclama pe blogul meu decat in momentul in care consider eu necesar s-o fac. Nu vei gasi la mine, la comentarii aprobate – reclama la absolut nimic, fie ele si forumuri, decat dupa ce le-am vizitat si m-am convins eu ca doresc sa fac acest lucru. Am sa va vizitez cu placere.

  23. 42

    […] jurnalcolorat in Uncategorized https://oanamada.wordpress.com/2011/01/24/concurs-fereastra-catre-imaginatie/ Concursul este organizat, cu drag, de Oana, mare amatoare de handmade. Tema concursului este […]

  24. 43

    […] inceput nu demult, timid, odata cu primul concurs al Oanei – Primavara turquoise  si de atunci suntem de neoprit; apoi am topait de fericire cand am primit primele noastre ace de […]


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un comentariu