Orice minune dureaza 3 zile…

In cazul nostru au fost 4. Am luat-o pe Cati de la gradinita cu mucii curgand. Din fericire, momentan nu are febra, doar ii curge nasul si cam atat, dar curge cu „avant”. Norocul nostru ca e weekend si poate, sper, am timp s-o pun pe picioare pana luni.

Taica-su a fost bolnav zilele astea, dar nu cred ca a luat-o de la el ci de la gradinita pentru ca la el a inceput cu dureri de gat mari si nasul nu i-a curs mai deloc….asa ca, ma rog sa nu o fi luat de la el ca treaba cu gatul pe mine una ma sperie, dupa faringitele alea nenorocite pe care le-a facut in primavara. M-am uitat si nu are gatul rosu, dar asta este neconcludent pentru moment. Vom vedea maiine.

Ps: Azi a mancat pentru prima data carnati (de vaca). Zice ca i-au placut, dar ca a usturat-o limba de la ei si ca supa era cam sarata in comparatie cu supa facuta de mine.

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    […] Orice minune dureaza 3 zile… Fri Oct 01, 2010 16:17 pm In cazul nostru au fost 4. Am luat-o pe Cati de la gradinita cu mucii curgand. Din fericire, momentan nu are febra, doar ii curge nasul si cam atat, dar curge cu “avant”. Norocul nostru ca e weekend si poate, sper, am timp s-o pun pe picioare pana luni. Taica-su a fost bolnav zilele astea, […] […]

  2. 2

    cojocarii said,

    pai cred si eu ca nu-i mancare mai buna ca a mamei! 😉

    Speram sa treaca repede raceala si sa nu aveti parte de nimic grav. Un pupic virtual pentru micuta domnisoara Catinca, ca sa ii treaca mai repede! 🙂
    w/e placut si linistit.

  3. 4

    Mi se pare normal ca mami sa fie cea mai buna bucatareasa ;).Va dorim refacere usoara usoara , e nebunie cu mucii astia si pe mine ma dispera. Cu siguranta veti bine pana luni.Pupam fetele


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

