Despre preocuparile oamenilor…

De multa vreme nu am mai facut acest lucru..aproape de jumatate de an. Azi am intrat si m-am uitat si eu ce mai cauta oamenii care ajung la mine pe blog.

Pe locul intai la cautari, cu peste 50 de cautari pe zi se situeaza subiectele legate de alimentatie, diversificare, retete si alimente introduse la bebelusi si copii mici. De regula, intrebarile sunt cele pe care ni le-am pus toate la momentul in care am inceput diversificarea. In topul subiectelor se afla broccoli si prazul.

Pe locul doi se afla cautari legate de …o sa radeti, de strumfi: pitici albastri, strumfita, sotul lui strumf..

Un extrem de trist loc 3 il ocupa „bataia”…da, am tot discutat in ultima vreme, pe toate blogurile, despre acest subiect si se pare ca el  reprezinta un punct de „atractie” pentru unii dezaxati. Iata: bataie curea la fund gol, bataia la copil cand nu este ascultator, cum bati copiii, unde bati copilul, bataia cu curea sau palma?

Cat de dusi cu pluta sunt romanii? Mi-e frica sa ma gandesc!

Ca sa revenim la lucruri mai nostime…unora simt nevoia sa le si raspund, iata cateva cautari:

barbi pintesa ada – ???dansurile fustitelor mini -nu stiam ca fustele mini stiu sa danseze singure

femei in colanti – obsedatilor 😀

poze omul molie- valeu…eu stiam de omul paianjen, dar se pare ca am ramas in urma!

bune si rele la low cost – pai eu nu stiu decat rele…

baby dior – ahaaa…deci romanii nu au bani (3 cautari)

rufe la geam venezia – de ce Doamne iarta-ma ar vrea cineva sa vada rufele din geamul venetienilor?

strada mea e innorata prea mult timp – pai si cum crezi ca te poate ajuta „conu’ gogu” (google) ca sa iasa soarele?

caror persoane cunoscute li se potriveste ex -inalt ca bradul – asta m-a incuiat…voi stiti?

ce resurse trebuie pentru un magazin de bomboane- in principiu financiare…si putin creier

cum sa plantezi copaci – cu lopata

pot sa folosesc ceaiul de galbenele pt a-mi sterge fata care este extrem de iritata? – eu, care am o problema cu galebenele ii spun „da, dar dupa aceea nu iesi pe strada ca s-ar putea sa se sperie oamenii”

instinctele materne – pai pe internet le cauti tu maica?

jocuri barbi de spalat copy de dat mancare – cred ca nici bietul google nu a inteles ce vrea de fapt

capriorul in padurea domneasca – deci…bine, cum zici tu

orice minune dureaza 3 zile – asta cam asa este, dar ce confirmare cauta oare pe internet?

cum pot sa ingradesc o pajiste – cu gard

mame cu fundul mare – din nou obsedati

maimuta trista – doar maimuta?

descantece cu lumanari pt a aduce persoana iubita inapoi – ca o mama omida ce ma cred…ti-as spune ca daca crezi cu adevarat in asta…ai nevoie de multe lumanari, dai foc la casa…si poate persoana iubita vine repede inapoi ca sa-si recupereze ce lucruri i-au mai ramas pe la tine pe acasa.

Desi este trist nu ma pot abtine ca pe locul 1 la cautari sa o pun pe urmatoarea: una din urechi nu creste la bebe – om bun care ai cautat asa ceva pe internet, suie-te in masina cu tot cu copil si du-te la un doctor!

In topul cunoscutilor cautati:

Anda Jidoveanu si Ayandari (vezi Amira…te cauta lumea ca ai disparut! :D)

  1

13 răspunsuri so far »

  1. 1

    Aurelia said,

    Cautarile triste, m-au intristat, dar la cele amuzante, am ras cu barbatu’ alaturi 🙂
    Si eu am unele „cautari” pe care nu prea le inteleg, dar sigur gasesc raspuns in alta parte 🙂
    1. Nu vedem tot textul pe pagina ta principala, unele raspunsuri date de tine, le-am intuit
    2. Verifica „gemul venetienilor” – dar am inteles ce ai vrut sa spui

  2. 3

    zicolorata said,

    Oana, m-ai facut sa raaaaaad!!

  3. 5

    ayandari said,

    am ras foarte tare :-D, eu n-am disparut, sunt acolo si cine a vrut sa ma citeasca si-a exprimat dorinta si azi ma citeste.Cred ca ma cauta nebunele carora le lipsesc 😀 va pup

  4. 7

    cojocarii said,

    ai parte de ceva distractie la consultarea cautarilor google. 😀 😀 😀

  5. 9

    alinutza said,

    M-am amuzat cum nu am facut-o de multa vreme … mai putin la partea cu batutul copiilor, de cate ori am ocazia, si se pare ca am ocazii mai multe decat mi-as fi imaginat vreodata, incerc sa demontez parintilor desre cum sa incerce sa-si cunoasca mai bine copiii, cum un copi mic nu poate fi obraznic, e in formare, incearca sa isi gaseasca calea, atunci se contureaza personalitatea, baza, iar noi, parintii trebuie sa-l indrumam explicandu-i, vorbind mai mult cu el, cunoscandu-l. Nu degeaba aud parinti … vai dar copilul meu nu face asta acasa ….. asta inseamna sa nu-ti cunosti copilul; eu una, nu tin sa ma laud, dar de cate ori imi spune vreo educatoare sau un profesor ceva de Denissa o recunosc in descriere, nu e nimic nou, stiu si partile bune si cele … sa zic asa mai putin bune, ca nu pot sa le zic rele, notiunea ata nu este pentru mine …….. e un copil in formare …
    Revenind … eu ma mai uit la cei ce ajung la mine pe blog, ce cauta si, desi rare, tot gasesc cate ceva amuzant ce nu are nici o treaba cu specificul blogului.

    • 10

      oana said,

      Mare dreptate ai, dar vezi tu, din pacate, multi parinti nu gandesc asa…bataia e rupta din rai nu? Am o ciuda si o ura pe aia de-si snopesc copiii in bataie…

  6. 11

    Anonima said,

    Nu mi se pare ceva trist 😐 Eu imi bat copii cu cureaua sau cu palma si de mai multe ori pe zi daca nu sunt cuminti , si uneori mai aplic si metoda bataii in familie , adica daca unul dintre ei a facut ceva grav sau urat de tot mami , tati , bunicul si unchiul il bat la fundulet 5-10 minutele pana ii trece si dupa aceea il pedepsim o ora la el in camera fara calculator sau televizor dupa care isi cere iertare si ( baiatul mai mare ) scrie de 50 de ori : ” Nu voi mai repeta greseala niciodata ” Sa stiti ca aceasta metoda da intotdeauna roade :> Dovada : am folosit`o de 4 ori ( in viata ) la baiatul cel mare si de 3 ori la cel mic ( e foarte neascultator )

  7. 12

    Denim said,

    Anonima…tin sa iti zic ca esti o … si din copiii tai vor iesi niste frustrati, timizi, retardati si violenti care vor sti sa dea doar cu paru’ si sa urle. Le distrugi viata si copilaria. Ce mi-ar place sa te vad cand faci o greseala…PERFECTOOO….sa te bata toti in grup…SI COPIII BINEINTELES. De cate ori te-ai jucat cu ei? De cate ori ai vorbit cu ei despre orice? De cate ori ati facut ceva impreuna…orice! De cate ori copiii tai s-au simtit iubiti? Dau roade metodele in capu tau …cand vor fi mai mari ai sa vezi ce roade dau…nici macar nu vor sti sa se exprime sau sa se confrunte cu cineva…pentru ca ei in familie nu au stiut de vorba buna decat de violenta si batai…IN GRUP.

    • 13

      oana said,

      Denim, in ciuda faptului ca-ti dau dreptate in ceea ce ai spus, vei vedea ca mesajul tau a fost moderat si am sters anumite pasaje. Nu tolerez limbaj urat pe blogul meu. Multumesc.
      Legat de atitudinea anonimei gasesti o reactie si in ultima mea postare.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un comentariu