Schimbari

De vreo luna incoace am luat decizia sa fac niste schimbari radicale in viata mea. De cand am venit acasa, deja am inceput sa lucrez la prima „schimbare” 😀 care inca este un mic secret al meu…

Dupa multa vreme in care m-am chinuit cu niste probleme cu tenul  si cu pielea capului aparute din neant, saptamana trecuta m-am enervat si m-am dus la un dermatolog…si uite asa am aflat ca am dermatoza seboreica uscata…dupa numai 4 zile de tratament, fata mea arata din nou ca odinioara…si sunt tare mandra. Acum astept sa vad rezultatele si pe pielea capului.

Azi am facut o alta schimbare, radicala, radicala…dupa mai mult de 10 ani mi-am schimbat total culoarea parului. Da, am renuntat la blond si inca nu-mi vine sa cred…ma uit in oglinda si mi se pare ca ma uit la altcineva, dar uite asa mi s-a nazarit mie azi, in timp ce ma duceam spre coafor, convinsa ca ma voi vopsi tot blonda. N-a iesit exact cum vroiam eu asa ca miercuri ma duc sa mai fac niste mici modificari, DAR Catinca este foarte incantata, prietena mea mi-a zis ca arat ca o pustoaica, hair stilistul meu, un bun prieten pe care-l stiu (si-l chinui :D) de multi, multi ani…este si el de parere ca arat mai tinerica…ramane sa vedem ce zice mama si bunica maiine (tati nu si-a dat foarte bine seama pe Skype) :D. Ahhh si inca ceva: m-am si tuns …cam o palma si jumatate, ceea ce inseamna multisor la „pleata” mea lunga.

Acum, in mod logic, urmeaza sa-mi schimb radical  culorile machiajului…machiaj pe care nu m-am prea incumetat sa-l folosesc de ceva vreme din cauza problemelor cu tenul. Intre noi fie vorba…daca schimb machiaj, culoarea parului ar trebui sa schimb si garderoba nu? (daca citeste tati asta ma alearga prin cartier cand vine acasa…:D)

Nu pot sa va spun inca daca ma simt bine in „noua mea piele”, dar pot sa va spun ca ma simt altfel- un ALTFEL care-mi da idei, energie si noi puteri!

Voi reveni cu poze!

PS: Miercuri ma va insoti si Catinca la coafor pentru ca doreste foarte tare sa fie putin tunsa si aranjata ca o Barbie, de catre Radu. Avand in vedere ca modificarile podoabei mele capilare nu vor dura atat de mult ca azi (adica 3 ore si ceva peste), am acceptat s-o iau cu mine.

21 răspunsuri so far »

  1. 1

    eumiealmeu said,

    am inteles ca se spune ca dupa masa: sa-ti fie de bine…:-)
    daca iti sta bine, oricum nu poate sa-ti cada rau la stomac…

  2. 3

    Faicitari! Conteaza mult, pentru starea de spirit, o schimbare a infatisarii. 😉 Succes si la micul tau secret. E mai bine sa nu spui pana nu se realizeaza. 😉

    • 4

      oana said,

      Daniela, multumesc. De regula, la mine starea de spirit nu prea are legatura cu infatisarea, dar de data asta se pare ca functioneaza.:D

  3. 5

    Maria said,

    Oana, sunt schimbari minunate!!! Pesemne ca nu ne reinoimi doar sufletelul in Postul Invierii, ci pe de-a’ntregul! Se pare ca aerul romanesc si vibratia de aici te fac sa te simti ca pestele in apa, caci uite cum toate deodata se petrec pentru ca tu sa devii …”altfel”, spui tu, dar eu te simt increzatoare si frumoasa! Felicitari!!

    • 6

      oana said,

      Maria, multumesc. Da, faptul ca sunt acasa de ceva mai multa vreme mi-a dat un plus de energie si de bunadispozitie. E normal…ca doar nicaieri nu e ca acasa! 😀 Te pup si bafta multa cu noul vostru proiect. Din pacate nu am reusit sa intru sa va scriu, dar promit ca voi deveni vizitator fidel cand imi rezolv toate cele.

  4. 7

    De abia astept sa te vad!eu n am curajul sa renunt la blond!nu pot!asa zic si eu de fiecare data : gata , acum imi schimb culoarea , macar o nuanta mai inchisa si cnd ajung , ma razgandesc si tot blonda raman :)).iar cu tunsoarea , nici aici nu sunt mai curajoasa, chiar acum ma gandeam sa l tund iarasi scurt, popate mai scurt decat data trecuta si bineineles ca n am fct o.cnd m am vzt pe scaun , n am mai vrut …astept pozele.pupici.

    • 8

      oana said,

      Parca esti eu….:D. De fiecare data cand ma suiam in masina ma gandeam sa imi schimb culoarea si cand ajungeam pe scaun la coafor ma trezeam zicand „ca de obicei”. Vine insa o vreme cand ti s epune „pata”…si iei brusc decizia. Pupici si voua

  5. 9

    carminaca said,

    Felicitari pt schimbari. Si eu sunt de ceva timp intr-o serie de schimbari si cam inteleg cum sta treaba 🙂 si pe mine ma chinuie rau pielea capului si am incercat o groaza de chestii. Daca te rog sa-mi dai si mie dr tau dermatolog, ca deja simt ca cedez. Si iti multumesc anticipat 🙂 mi-as dori sa ne intalnim cat mai stati, poate in parc daca se incalzeste.
    Pupici,
    Carmina

    • 10

      oana said,

      Carmina…medicul se numeste Popescu (sunt sot si sotie – poti merge la oricare- eu am fost la ea). Ii gasesti la Medsana Primaverii sau la Colentina. Eu am preferat Medsana din motive lesne de inteles…mie una mi-e groaza de Colentina, de cozile si de mizeria de acolo. La Medsana consultatia e 100 lei. La mine vad ca tot ce mi-a dat a functionat bine si foarte rapid. Doctorita este foarte draguta si sta si-ti explica si iti raspunde la orice intrebare. Ne vedem cu mare drag daca ma apuc….noi deja intram in linie dreapta dupa Paste nu mai stam cine stie ce si cu vremea asta prin parc nu prea am fost! 😀

  6. 13

    dagatha said,

    să-ți fie de bine schimbările
    Și sărbători frumoase și luminoase.
    🙂

  7. 15

    Beatrice said,

    Abia astept sa vad culoarea,caci sunt convinsa ca-ti sta bine.Si-apoi stii,la omul frumos,poti sa-i faci ce vrei,ca tot frumos ramane!Oricum, te felicit si astept sa vad pe amandoua,tunse si frumoase.Pupici.

    • 16

      oana said,

      Multumim mult draga Bea. Culoarea nu ar fi fost cine stie ce filosofie (adicatelea un saten spre nuanta de castana) DACA: 1. nu aveam radacinile de o palma (pentru ca in Bruxelles nu ma indur sa ma vopsesc …asta e o alta istorie pe care o voi spune la un moment dat)..ceea ce a insemnat ca pe ele s-a aplicat un amestec de vopseluri. 2. Lungimile erau blonde – deci un alt amestec de vopseluri astfel ca la final sa rezulte acelas saten cu cel de la radacini. 3. Suvitele ratate au fost facute sistemul acela foarte subtiri…ca o aura…in timp ce ele trebuiau sa fie putin mai groase ca sa dea un efect 3D…de aia a durat 3 ore si experimentul. 😀 Pupici

  8. 17

    Ha-ha. si la mine a fost weekendul schimbarilor! roscat inchis in loc de saten si par pana la umeri, si nu pana la nivelul taliei, cum era inainte! :)) Hai sa ne fie de bine!

  9. 21

    cojocarii said,

    sa iti fie de bine! Abia astept sa vad pozele – atat cu tine cat si pe cele cu Catinca la stilist. 😉

    pupam.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un comentariu