Prima fita de domnita!

Incepe fenomenul…il vad venind, il simt si ma infior! 😀

Umblam dupe ghete groase imblanite sau dupa apreski-uri asemenea. In weekend s-a lasat cu jale mare in parcare pentru ca printesa familiei nu a ma gasit numarul ei la apres-ski-urile argintii imblanite si cu talpa groasa. Azi, ne-am dus din nou dupa asa ceva. Nu ma grabesc extrem de tare…aici este uscat si avem temperaturi constant situate intre 7-12 grade, darrrrr….se apropie momentul intoarcerii acasa, in Romania, si simt eu asa ca nimenim direct cu nasul in zapada dupa ce aterizam. Asa ca ne pregatim.

Iau fata de la gradi si plecam la colindat. Intr-un magazin gasim niste cizmoace decente, care pe mine insa nu m-au dat pe spate. Imblanite, colorate, cam grele si cam butucanoase si o pereche de ghete asemanatoare cu cele de anul trecut, doar ca negru cu bleumarin.

Catinca le priveste intens si spune:

„Ghetele astea nu…sunt negre, eu nu port negru stii bine!”

O ignor si iau si ghetele la probat.

Inghite in sec si le probeaza. Se ridica in picioare face doi pasi si spune: „vezi, sunt mari, sunt urate si arat ca un baiat!”

Auccccchhhh.

Erau mari, mai mici nu aveau si nici eu nu eram incantata.

Luam cizmoacele la probat. Rosii, ii faceau piciorul de ursulet, mare, mare si lat, lat….nu mi-au placut din secunda unu, dar nu i-am zis nimic, ma prefaceam preocupata de cat de bine ii vin ca marime.

Catinca spune cu o nota de disperare in glas….

„Mami, hai sa plecam, magazinul asta chiar nu are lucruri frumoase…tu nu vezi ce urat imi stau astea? Ce daca sunt rosii, sunt urate! Vor rade copiii de mine la gradinita!”

Am plecat……

Cum spuneam…incepe fenomenul, il vad venind….fite, fite, de domnite! Auchhhhhh! 😀

O poza dimineata inainte de a pleca la gradinita!

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    Maria said,

    …ei, da de unde! Nu sunt fite, e bun gust! Ole!

    • 2

      oana said,

      Zici tu, mama de baiat! bUn gust, bun gust…dar si fiteeee…las ca vine si vremea ta! Baietii incep putin mai tarziu, dar si cand incep! 😀

  2. 3

    ghiocel07 said,

    Vai ce mare suntem…..Cand a crescut atat? Nici nu ma mir ca are personalitate draguta de ea.Te-am tot caut pr FB si nu am dat de tine pana astazi, gasind o foto de-a Catincai, Va pup.

  3. 5

    Beatrice said,

    Ce vremuri te asteapta………cu siguranta …..palpitante 😀 Are o privire senina si ochi ca margelele.Pup dulce.

  4. 7

    Loredana said,

    vai cat e de frumoasa!

    • 8

      oana said,

      Loredana, multumim…..era cam chiauna, nu este obisnuita sa se trezeasca asa devreme, dar nici pot spune ca intampin prea multe proteste…adora gradinita!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

