Pe scurt …azi!

Ne-am trezit cu chef de plimbare si cu foame mare la burtica! Am papat, ne-am mai lalait putin prin casa si am decis sa-mi incerc norocul si sa facem o plimbare pe jos pana la cel mai apropiat supermarket din cartier (n-abeam zahar, nu mai aveam pui si una alta…plus ca vroiam si eu sa casc gura!)…cel mai apropiat era un GB, dar pe mine m-a inselat putin memoria (ca tati m-a tot invartit pe strazi si m-am dezorientat putin!) si am ajuns la un „frate” al lui Mega Image (au aceeasi sigla!)  numit  Delhaize care este mult mai departe decat cel pe care-l cautam…dar a meritat plimbarea. La intoarcere, cu sarsanaua in mana si cu o Catinca putin obosita care incepea sa spuna ca ea a aobosit si o dor picioarele, am mai facut pauze pentru poze! Cam asa arata cartierul nostru!

Ultimele sunt din curte unde copilul meu insetat a insistat sa faca o inspectie sa vada daca mai este pisica, prietenea ei…

IMG_5535

IMG_5538IMG_5536

IMG_5539

La noi la coltul strazii

IMG_5542

 

Poza facuta din fata casei

IMG_5543

Din curte

IMG_5544

IMG_5545

 

IMG_5551

 

IMG_5555

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    Timi07 said,

    Ma bucur ca incepeti sa va adaptati.
    Uite aici un magazin mai pe gustul Catincai http://www.eveiletjeux.com/ Am vazut ca-i si-n Belgia.
    Fetele mele au primit niste jucarii de la firma asta; sunt foarte frumoase si de buna calitate doar ca m-a luat cu ameteli cand am dat un ochi pe site si-am vazut ce preturi au (intentionam sa le mai comand ceva…poate de Craciun).

  2. 2

    carminaca said,

    buna seara fetelor,

    ma bucur mult ca ati ajuns bine. si mai e si tare frumos la voi in cartier… la coltul strazii la voi e un fel de d-na ghica?? :)) bafta multa si ai vazut ce noroc ai avut sa gasesti apt cu o curticica mica 🙂 va roaga ilinca s-o invitati si pe ea sa se dea in trenuletz ca si asta-i lesinata dupa ele.

    va pupam si daca aveti nevoie de covoare sa ziceti, sa va trimitem de aici 🙂

    si carmina si ilinca

  3. 3

    oanamada said,

    @Timi, multam mult pentru site….o sa arunc un ochi sa vad ce si cum! Pana una alta „investitiile” se vor face in doatrea casei…care rasuna a gol. De adaptata…eu una nu stiu cand si cum..pentru moment sunt prea ocupata cu pusul casei in ordine ca sa-mi dau seama, Catinca insa se adapteaza vad ca foarte bine! Azi mi-a spus ca-i place in Belgia si ca ii place camera ei..fara sa o intreb eu ceva! Asa ca…e pe drumul cel bun. Pup
    @ Carmina sa stii ca este un cartier absolut superb si foarte linistit! La coltul strazii la noi nu este Doamna Ghica 😀 pentru ca nu este asa circulat si nici asa violent vizual ca in Romania desi sunt mult mai multe natii decat la noi! Cu masinutele…te rog, nici nu mai pomeni de ele ca mi se ridica parul in cap! Dimineata primul ei gand era sa o duc la masinute…..asa ca Ilinca este binevenita oricand numai sa nu ma puneti sa o duc la masinute!
    In ceea ce priveste covoarele…chiar am o problema…zau daca nu…am gasit un covor foarte dragut pentru Catinca (are 2x3m), dar daca stau sa raportez calitate- pret…zau daca mi se pare o afacere buna sa dau pe el 120 de euro. Pana la urma insa cred ca-l vom lua totusi pe asta..pentru ca este destul de grosut, chiar daca nu este vreo super calitate. In fond pe mine nu ma intereseaza sa fac niste super investitii…ca nu am de gand sa ma mut de tot aici !!!
    Va pup

  4. 4

    alina said,

    ma bucur sa va vad ca sunteti bine si ca va place. tot mai bine inainte! 🙂

  5. 5

    salexandre said,

    Vad ca totul merge bine cu mutarea voastra si ma bucur ca micuta Catinca s-a adptat bine si accepta provocarea unui nou teritoriu 🙂

    Aici covoarele sunt super scumpe daca vrei ceva de calitate. Eu insa nu sunt adepta covoarelor. Aduna mult praf indiferent de cate ori dai cu aspiratorul.

    Succes cu decorarea casei si sa aveti o adaptare cat mai usoara 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un comentariu