Cascadorii culinare

Azi am fost in Cora…si m-am „blocat” la raionul de carti. In Cora este saptamna cartilor culinare…asa ca exista sute de astfel de carti. Mi le-as fi luat pe toate, dar cred ca nu-mi ajungea o viata ca sa le folosesc.

M-am oprit la o editura anume…care m-a incantat prin pret, metoda de prezentare si mai ales felul in care are retetele grupate.  Mi-am luat 3…cam multe, dar am o varitate foarte mare de mancaruri atat pentru Catinca, cat si pentru mine care am probleme cu stomacul, dar mai ales pentru tati care incearca sa tine regim. Mai mult, sunt multe retete cu peste (eu nu mananc peste si ca atare nu stiu sa gatesc peste!), iar tati si-a exprimat dorinta de a incerca ceva pesti de pe aici. Sunt multe retete stil chinezesc, tailandez, cu legume, fara legume…etc. In Belgia se mananca mult dovleac, sparanghel, fenicul…chestii care pe la noi nu prea le ia multa lume.

Si cum mi se pusese pata sa incerc sa-i fac fetei fenicul (pentru ca am citit ca este o veritabila bomba de vitamine !)…am luat fenicul si am „inaugurat” una din carti. Sa vedem ce iese si mai ales cum „primeste” Catinca un gust absolut nou…si dupa miros, foarte „parfumat”.

Mi-am petrecut ultima ora punand post-it-uri la retetele super interesante si am de gand sa le incerc, una cate una (mai ales pe alea chinezesti si pe alea cu fructe de mare!).

Cartile arata ca in pozele de mai jos, iar pentru cei/cele interesati(e) site-ul editurii cuprinde si retete care se regasesc in cartile lor. Site-ul este http://www.marabout.com/. O carte costa 5 euro (cele format de buzunar pe care le-am luat eu!) si are peste 200 de pagini (si cam tot atatea retete!)

Jamie Oliver ramane favoritul meu, dar asta este alta poveste….

16 răspunsuri so far »

  1. 1

    ayandari said,

    acum astept sa vad ce minunatii pot face manutele tale inspirate fiind de noile achizitii.Abia astept sa salivez aici pe taste si sa ma minunez.Spor la treaba ! pupici

  2. 2

    Ciolitto said,

    Mie imi place sa prind pestele nu sa-l mananc, adica imi place dar nu am rabdare cu oasele (un chin pentru mine). Cat despre gatit sunt expert, da… la cartofi prajiti 😛

  3. 3

    ellis said,

    felicitari pt achizitii! sparanghel cand faci? sau ati mancat? ca si eu am citit de bine de el…dar nu m-a incantat cu nimic sa il iau…l-am tot pipait, mirosit…nu-mi spune nimic…

  4. 5

    flory said,

    Sper ca nu m-ai uitat cu reteta de cartofi cu smantana:))))))))))))))))))

  5. 7

    oana said,

    Spor la treaba,atunci!Se pare ca feniculul place copiilor.Matteo il are in menu la gradinita cel putin o data pe saptamana iar acasa il mananca crud,taiat felli subtiri cu putina sare si ulei de masline…aparte ca el mananca mai toate legumele crude,gatite,deja stramba din nas…
    Si multumesc,pentru ca mi-ai dat o idee pt peste,niste piftelute pe care Matteo le mananca cu drag,dar nici noi nu ne dam in laturi-)))…am s ale pun si pe blog…
    O zi buna!

    • 8

      oanamada said,

      Oana…l-a mancat1 Nu cu mare avant, dar vad ca mananca. O sa incerc si cu el crud, asa cum ai zis tu, poate-i place mai mult! 😀
      Later edit! Am incercat sa postez un cometariu la reteta ta si nu se poate…vezi ca ai ceva probleme!

  6. 9

    carminaca said,

    buna fetelor. ce mai faceti?? vad ca oricum tare ocupate 🙂 felicitari mami pt carti si spor la gatit. si catinca a crescut, se vede la fiecare postare cu poze 🙂 v-am citit tot timpul insa mi-a lipsit avantul la comentat 😦

    mami, n-ai cumva cont pe facebook?

    v-am pupat,
    carmina

  7. 14

    carminaca said,

    asa, ca m-ai gasit tu prima 🙂 n-am mai avut, ti-am zis eu intr-un comentariu ca a murit tata si a fost o perioada tare naspa. dar asta e, we have to move on.

    pupici si ne vedem pe facebook 🙂

  8. 16

    oanamada said,

    Virtual ti le trimit…sau daca vrei retetele, doar ca la chinezeasca aia nu cred ca gasesti toate ingredientele in Romania, dar cred ca se poate improviza!:D


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

