Restante 1 – casuta la final…

Am promis ca vom posta imagini cu „marea ctitorie” la final. Catinca a pictat mobila (dupa ce am asamblat-o eu), a ales ales culorile si locurile si papusile si-au luat in primire noua locuinta. Mai avem nevoie de cate ceva (de exemplu nu avem paturi suficiente asa ca inca dorm inghesuite toate intr-un pat…..) dar ne vom ocupa la intoarcere.

Iata rezultatul:

O parte din mobila nepictata:

Catinca s-a decis…sufragerie albastra!

Rezultatul

Dormitorul la final

Vasele

Piese din mobilierul de la dormitor, folosite pentru alta camera

O alta camera

Baia si wc-ul – cada e prea mare…asa ca am facut o imparteala:

Terasa cu brad si cu lampi…firul de la lampi este prea scurt si a trebuit sa le punem aproape una de cealalta…important este ca lumineaza nu?

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    […] Restante 1 – casuta la final… Sun Dec 19, 2010 14:56 pm Am promis ca vom posta imagini cu “marea ctitorie” la final. Catinca a pictat mobila (dupa ce am asamblat-o eu), a ales ales culorile si locurile si papusile si-au luat in primire noua locuinta. Mai avem nevoie de cate ceva (de exemplu nu avem paturi suficiente asa ca inca dorm inghesuite toate intr-un pat…..) dar […] […]

  2. 2

    Lixa said,

    uau! arata superb! felicitari! imi place cum sta catinca pe scaun si picteaza, foarte concentrata!

  3. 4

    Rux said,

    Foarte fain a iesit cu totul:D!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

